Returnarea și înlocuirea produselor

RETURNAREA ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR

 

Societatea Gizmania s.r.o. oferă o perioadă de grație de 60 de zile pentru returnarea produselor fără a specifica vreun motiv.

Perioada începe în ziua livrării produselor.

Ce pot să cer?

1)   Înlocuirea cu alte produse

2)   Restituirea plății. În cazul restituirii plății, din această sumă se va deduce costul transportului de la vânzător la client.

Returnarea produselor NU va fi acceptată în următoarele cazuri:

  • Produsele poartă semne vizibile de utilizare.
  • Produsele au fost deteriorate în cursul transportului de la client din cauza ambalării neadecvate.
  • Termenul de returnare depășește 60 de zile. Această perioadă expiră în ziua în care produsele sunt expediate de către client, nu în ziua primirii lor de către vânzător.
  • Lipsește factura sau dovada achiziției.

 

Unde trebuie să returnez produsele?

GIZMANIA, Bubenské nábřeží 306/13, Hala č. 11, 170 00 Praha 7 – Holešovice, Republica Cehă

 

Cât timp durează restituirea plății?

Restituim banii imediat după primirea livrării de la client sau eventual expediem alte bunuri imediat, în cazul selectării acestei opțiuni.

În cazul în care ați plătit comanda dvs. prin transfer bancar, vom avea nevoie de codurile dvs. IBAN și SWIFT.

Cine suportă costul transportului la returnarea produselor?

Costul transportului este suportat de către client.