We ship orders as usual

Coșul Meu

0 item(s) - 0,00 €
Nu aveți nici un produs în coș.

0

Coșul Meu

0 item(s) - 0,00 €
Nu aveți nici un produs în coș.

0

Reclamații & garanție

RECLAMAȚII & GARANȚIE

 

Dacă sunteți interesat de textul complet în limba cehă, deschideți acest link https://www.gizmania.cz/complaints

 

Pe scurt:

Pe teritoriul UE consumatorul are dreptul de a reclama orice produs în termen de 24 de luni de la data achiziționării acestuia

Dreptul civil de a reclama un produs nu este însă același lucru cu garanția producătorului.

Termenul de 24 de luni nu trebuie confundat cu durata de viață a produsului, adică perioada în care produsul, în condițiile în care acesta este utilizat și întreținut corespunzător, inclusiv servisat, își păstrează proprietățile, scopul și eficiența utilizării. 

Durabilitatea articolelor pentru sporturi extreme este susceptibilă a fi afectată de uzura apărută în cursul utilizării normale a articolelor.

Manipularea produselor are un impact imens asupra duratei vieții lor. Puteți afla mai multe despre cum să manipulați produsele astfel încât să prelungiți durata lor de viață în secțiunea Scootpedia (text disponibil numai în limba engleză). 

Acolo unde există o reclamație întemeiată (de ex. ghidonul stricat) depusă în termen de 6 luni de la achiziționarea produsului, clientul va primi un produs nou sau va fi rambursat.

Acolo unde clientul depune o reclamație după 6 luni și insistă asupra faptului că produsul a fost utilizat în mod corespunzător și că la momentul achiziției noului produs acesta avea un defect, atunci clientul trebuie să demonstreze această reclamație cu ajutorul un terț, adică un martor expert.

Cum să reclamați un produs:

1)    Fotografiați produsul reclamat din toate unghiurile.

2)    Fotografiile trebuie să arate despre ce produs / marcă este vorba. Dacă doriți să reclamați de exemplu o placă, nu este suficient să fotografiați doar locul deteriorat, ci întreaga placă, inclusiv detaliile locului deteriorat

3)    Reclamația trebuie să fie însoțită de dovada achiziției produsului, adică factură, dovada plății etc.

4)    Toate aceste informații trebuie trimise prin e-mail la adresa info@gizmania.cz.

5)    În e-mail puteți utiliza desigur limba maternă